A vetélytárskutatás árnyalható képet ad a piacról és a riválisokról. Amíg az alapkutatás a kulcsszavakra és trendekre összpontosít, addig a bővített konkurenciakutatásban a piaci ellenfelek komplex stratégiája átvilágításra kerül.
Konkurencia
Az eredmény részletekbe menően megmutatja, ki, hogyan, milyen eszközökkel operál, mely szponzorált és egyéb megjelenéseket részesít előnyben, hogyan prezentálja a saját termékeit.
A szolgáltatás lehet profi, ha a felhasználó nem jut el az ajánlatkérésig, még inkább a vásárlásig.
3 másodpercünk van meggyőzni a website-unk látogatóját arról, hogy érdemes megismerni és megfontolni az ajánlatunkat.
A látogatók 96%-a nem hajt végre konverziót az első megtekintés alkalmával, sőt 10/7 ember megszakítja a folyamatot vásárlás közben akkor is, ha már pakolt a kosárba.
Okok: elégtelen navigáció, hiányos áttekinthetőség, elbizonytalanodás.