Konkurencia

A vetélytárskutatás árnyalható képet ad a piacról és a riválisokról. Amíg az alapkutatás a kulcsszavakra és trendekre összpontosít, addig a bővített konkurenciakutatásban a piaci ellenfelek komplex stratégiája átvilágításra kerül.

Az eredmény részletekbe menően megmutatja, ki, hogyan, milyen eszközökkel operál, mely szponzorált és egyéb megjelenéseket részesít előnyben, hogyan prezentálja a saját termékeit.

A szolgáltatás lehet profi, ha a felhasználó nem jut el az ajánlatkérésig, még inkább a vásárlásig.

3 másodpercünk van meggyőzni a website-unk látogatóját arról, hogy érdemes megismerni és megfontolni az ajánlatunkat.

A látogatók 96%-a nem hajt végre konverziót az első megtekintés alkalmával, sőt 10/7 ember megszakítja a folyamatot vásárlás közben akkor is, ha már pakolt a kosárba.

Okok: elégtelen navigáció, hiányos áttekinthetőség, elbizonytalanodás.

  • Használhatósági elemzés
  • Objektív hibafeltárás
  • Áttekinthető revízió
  • Érthető jelentés
  • Részletes beszámoló
  • Gyakorlati javaslatok
  • Hibajavítás
Menu